понеділок, 11 січня 2016 р.

РОБОТА ІЗ СЛАБОВСТИГАЮЧИМИ УЧНЯМИ ПТНЗ

                РОБОТА ІЗ СЛАБОВСТИГАЮЧИМИ УЧНЯМИ ПТНЗ
Математика багатьом учням дається нелегко.І якщо в учня немає мотивів її вивчати,то успіх у начанні слабкий.Розвиток позитивної мотивації на уроці – це один із засобів розвитку особистості учня,атмосфера праці ,запорука успішності ,подолання прогалин у знаннях.
Не секрет,що учні приходять до нас з низьким рівнем знань за результатами  моніторингу за базову школу.

До одних із перших методів підтримки діяльності учнів є створення ситуації успіху.Тому урізноманітнюю способи стимулювання успіхів.Це може бути увага,схвалення,визнання,нагорода,підвищення соціального статусу,престижу.Стимулюю настрій слабо встигаючого учня словами »Ти зможеш».Ящо успіхи учнів (хоча і не значні)позитивно оцінюються, то результати роботи покращуються.Успіх після невдачі і невдача після успіху підтримують динаміку.Декілька низьких балів породжують байдужість.
Диференціація навчання.Постійно залучаю учнів до виконання завдань за вибором,що створює можливість стимулювання позитивних мотивів навчання.Тоді слабовстигаючий учень відчуває своє зростанняю.Способи диференціювання можуть бути на любому етапі уроку.
Надання допомоги  невстигаючому учню на уроці.
1.Упроцесі контролю за підготовленістю учнів.
-Створення доброзичливої атмосфери під час опитування(стимулювання оцінкою,підбадьоренням,похвалою).
2.Під час викладання нового матеріалу.
-Вживаю заходи підтримки інтересу до тих ,хто погано встигає за допомогою запитань,що зясовують ступінь розуміння навчального матеріалу.
-Залучаю до висловлення пропозицій вразі проблемного навчання,до висновків та узагальнень,або пояснення суті проблеми,яку висловив сильний учень.
-Залучаю їх до підготовки презентацій,пошукових робіт,дослідів.
3.Під час самостійної роботи на уроці.
-Поділ завдань на дози,етапи,виокремлення із складних завдань низки простих посилань ,подібні які розв’язували раніше.
-Нагадую прийоми та способи виконання завдання.
-Посилання на правила та властивості необхідні для розв’язання задач та виконання вправ.
-Інструктую,щодо раціональних шляхів виконання завдань,вимог до їх оформлення.
-Стимулюю самостійні дії учнів,які погано встигають.
         -  Здійснюю ретельний   контроль за їх діяльністю,вказування на                              помилки,перевірка,виправлення.
4.Під час організації самостійної роботи.
-Вибір для учнів,що слабо встигають ,раціональні системи вправ.
-Докладніше пояснення послідовності виконання завдань.
-Попередження при можливих трудностях,використання карток-консультацій з орієнтовним планом дій.
                  ВЕДЕННЯ ЗОШИТІВ УЧНЯМИ
Систематично перевіряю робочі зошити учнів (після кожної проведеної пари),слідкую за послідовністю записів,охайністю та виконання самостійного завдання.Р
езультати коментую.
 ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ТА ПОЗАУРОЧНА РОБОТА
Більшість додаткових занять добровільні,але в окремих випадках обов’язкові.Мета кожного заняття є допомога учням,пробудити в них віру у власні сили бажання прцювати краще.
До гурткової роботи залучаю учнів які мають прогалини у знаннях Вони випускають стіннівки,радіогазети,ведуть пошукову роботу,є активними членами гуртка «ІНТЕГРАЛ».До роботи із слабо встигаючими учнями залучаю сильних учнів,що значною мірою покращує роботу тих та інших.

Немає коментарів:

Дописати коментар